biz daha bu konuyu görmedik

karşıdaki kişinin "olsun senin çalışman gerekirdi" cevabıyla sizi sıradan bir cahil karşısında pes etmeye zorlayabilir.
bunun üzerine hasta:
-tamam kanka ya problem değil ölüyorum ben o zaman haydi görüşürüz.
mesleğe geçince de hiç görmedik olacak ki malpraktis davasını kaybetmeye neden olacak cümledir
hiçbir zaman bir işe yaramayan savunma sözleri. mezun olana kadar da yaramaz mezun olunca da. mesela ölü muayenesi yapmak zorunda kalabilirsin ben bunu görmedim diyemezsin.
boş zamanlarda ya da zaman ayrılarak text book okunduğu vakit çemberin daralmasını sağlayabiliriz.
(bkz: bildiğim tek şey hiçbir şey bilmediğimdir)
(bkz: yersen)
kadın doğum stajın da 8 hafta boyunca anlatılan her konunun preeklampsi ve gdm ile bagdaslastirilmasi ve tüm sınıfın boş bakislariyla
h: bu kadar olmaz nasıl görmezsiniz
ö: biz daha görmedik hocam diyerek tek yürek olup söylenmesi .evet sınava iki gün kala görsek de pek etkili olmamıştı (bkz: büt)
evde olduğum bir nevi sözlü sınavlardan en önemli kurtulma cümlem.
dememek için dilimin ucuna geldiğinde yutkunduğum kelime dizisi. demeyin zaten bi anlamı yok. söyleyince ortamdaki herkeste yüze saçma bi gülümseme geliyor.

yerine arayıştayım. bulursak yeni nesillere biraz daha zaman kazandırmış olacağız.

(bkz:bayramda akraba sohbeti)
preklinik ile ilk dönem alınan stajlarda işe yarar.
tus çalışanlar arasındaki tezahürü "o derse daha tekrar atmadım kanka." şeklindedir.
görsen de unutacaksın yavrucuğum farkı yok.*

içerik kuralları - iletişim