Evrim tartışılmaz,evrim teorisi tartışılır. (bkz:celal Şengör)
Lise bilgisiyle teori mi yasa mı tartışması yapanlar basliktan kaçsın öncelikle. Teoriler bir takım olayları "açıklamak" icin ortaya atılan tezlerdir. Evrimi anlatan teori de evrim teorisidir. Teori yasa olur fasa fisolarını ilkokulda bırakın. İzafiyet teorisi falan da buna dahildir. Evrim doğa var olduğu sürece devam edecektir. Devam ettiği sürece de teoriler ortaya atilacaktir,ancak darwinin evrim teorisi gunumuzde bulunan fosillerle bile hala desteklenmeye devam etmektedir. Bu evrim karşıtı cephelere duyurulur!
Lise bilgisiyle teori mi yasa mı tartışması yapanlar basliktan kaçsın öncelikle. Teoriler bir takım olayları "açıklamak" icin ortaya atılan tezlerdir. Evrimi anlatan teori de evrim teorisidir. Teori yasa olur fasa fisolarını ilkokulda bırakın. İzafiyet teorisi falan da buna dahildir. Evrim doğa var olduğu sürece devam edecektir. Devam ettiği sürece de teoriler ortaya atilacaktir,ancak darwinin evrim teorisi gunumuzde bulunan fosillerle bile hala desteklenmeye devam etmektedir. Bu evrim karşıtı cephelere duyurulur!