kerime deniz gürel

makyajsız çok çok daha güzel zeki taş gibi bir hatun, irice ve seksi ama zayıf. en tehlikeli kadın grubundan lan. para içinde doğup da huzur içinde doğamamış alkol bağımlısı bir kadın. ayrıca böyle doktor mu olur dedirten insan, doktor mu yoksa sanat tarihçisi mi belli değil dokturlukla uzaktan yakından alakası olmadığını düşündüğüm zengin bir ailenin kürklü madonna’sı. aga düşünüyorum bunun doğu da görev yapmasını falan aklım almıyor lan nasıl yapacak o fakir insanların arasında ? babası az biraz yemini kısın lütfen daha öğrenci milletinin eline bu kadar imkanı verirsen nolur bu kızın sonu. zaten vere vere mutsuz etmişsiniz kadını amk. hakkını yemeyeyim, diğer popülist olmaya çalışan haftada bir sevgili değiştiren burjuva hemcinsleri gibi kıçı başı dağıtmak yerine kadın sanat felsefe ve psikanaliz çalışmaları yapıyor.
türkiyenin en güzel doktoru olabilir estetikli diye düşünüyorum. lacanyen bir psikanalizci gibi. foucault’yu küçümseyen yapısalcılara salça diyen zizek’e ha bire laf sallayan ciddi okumalar yaptığını düşündüğüm bir kadın, lacan irigaray kristeva’yı ele aldığı güzel analizleri var buraya kadar her şey normal sorun şu varlıklı bir ailesi olmasına rağmen felsefe ve psikanalize nasıl merak salıyor bu kız ? boğaz manzaralı bir evde oturup felsefe yapmak mı dediniz ? evet tam üzerine bastınız kızımız maalesef böyle davranmakta bir hayli kararlı. kendisini samimi bulamıyorum. londrada sadece elit bir zümrenin girebileceği özel kulüplere üye bu kız yani bir insan hem servet içinde yüzecek hem de felsefeyi özümseyebilecek. ayrıca daha yeni mezun olmuş biri nasıl koleksiyonerlik yapıyor hacım baba parasıyla tablo almanın adı koleksiyonerlik mi oluyor? baba parasıyla yurtdışında oku, baba parasıyla evinin koca odasına binlerce kitap diz baba parasıyla özel kulüplere üye ol sonra da gel felsefeden marx dan hegel den ahkam kes! bakalım neyin peşinde bu kız hep beraber göreceğiz. ayrıca kerime nedir bilader ? başka koyacak isim bulamadınız mı bu kıza.
orantısız manyak bir zekası var. hafife alınacak biri değil sevgilisi var mı bilmiyorum eğer varsa böyle bir kızın sevgilisi olan arkadaş ulan ne şanslısın sen. biz paramız olmadığı için kızın yakınından bile geçemeyiz. hahaaa oğlum görseniz peşinde köpek olacağınız ağzınızın salyalarını akıtarak bakacağınız manken gibi bir kıza biri alkolik biri samimi bulmuyorum yazmış asjajsjja ???? hegel den ahkam kessinmiş oğlum çok komiksiniz lan o para sizde olsa bırak okumayı tek işiniz karı kız becermek olur. kızın yaptığı ise okumak,yazmak siyah renkten başka bir renk giymiyor servetini herkesin gözünün içine sokmuyor kendi halinde biri. ileride meşhur olur bu demedi demeyin. kalemi nasıl bu kadar sağlam olabiliyor diye düşünürken bu karantina günlerinde izmir de durduğu bir ev var ormanın içinde arkadaş o ev nedir? oksijenin kaynağı belli dedim ve sustum hey gidi hayat. bir de beyaz pamuk gibi bir köpeği var genelde onunla takılır.

içerik kuralları - iletişim