konuşma özgürlüğü – Tıbbiyeli Sözlük
usa'da manyak bir şekilde olan özgürlük.

bu duanın sonunda bu adam haberlere çıkıp içeri alinmadiysa ben usa'ya gitmek istiyorum abi.

video



bulunduğum yerde ne kadar var kestiremiyorum. ama artık cidden yeter.
hakikaten amerika'da olabilen şey. 2007'de çekilmiş şu video çok şaşırtıcı bu açıdan. çok eğlenerek izlediğim efsanelerden:

video

Valla teyzeler evli barklı kadınlar öyle güzel kullanıyor ki bu hakkı anlatamam. İnsanın hamına koyuyorlar.
Bir gün tepem atarsa çok s.kici konuşucam o ayrı tabii.
çok garip bir konu ya.

mürtedin katli muhabbeti de bu konuya giriyor bence. acm şu videoyu atmış:
video



yani bana da mantıklı geldi açıkçası ama İslam alimlerinin çoğunun farklı düşündüğü yadsınamaz. elmalılı da benzer bir şey demiş acm'yle.

yani hem mantıklı geliyor. hem de düşünüyorum ben kendi kimliğimle ismimle açık açık fikirlerini söylesem kaç milyon ölüm tehditi alırım diye.

ama bu sınır nerde nasıl konur ki bilemiyorum. bilemiyorum abi ya bana da acm'nin ya da elmalı'nın yaklaşımı mantıklı geliyor sanki.