onca tıbbi eğitime rağmen halen evrimi inkar edenler

hiç bi şekilde anlamlandıramadığım gruptur.din kisvesi altında aklı mantığı görmezden gelir
edit1:evrim biyoloji konusudur dinle açıklamaz
edit2:burası inci sözlük değil hakaret etmeyelim
edit3:ateist filan değilim ve kuran da evrimle çelişen herhangi bi durum yok
kimseyi ilgilendirmeyen durumdur. şu şu şekilde inanır, o o şekilde inanır, kadir inanır. şimdiki maymunların insan olmasıyla inanacağım teori.
(bkz: evrim teorisi)
(bkz: evrim yasası)
(bkz: ikisini de dene tarafını seç ) tamam tamama hiç komik değildi kabul ediyorum
editus communis : tıp okuduğuna inanamıyorum yeaaa. evröm öğöcü vör gibi şeyleri okuyup güldüm sayın yazarlar. sarcasm diyoruz ama araştırmıyorsunuz ki araştırın ya araştırın rezilliğe haykırarak güldüm
evrime inanan fosiller kalmış hâlâ demek ki
ulan yukarda gerizekalının biri tıp okuduğuna inanmak bile istemiyorum, maymunlar insan olmuyor demiş gerçekten acınası bir durum.

google 'a evolution tree falan yazın bari hiç araştırma yapmıyorsanız bile. yahu bu adam şimdi bir de doktor olacak öyle mi anlayamıyorum gerçekten.

bak güzel kardeşim, evrime göre insanlar maymundan evrilmiyor, evrime göre insanlar ile maymunlar ortak bir atadan geliyor. homini sınıfı daha sonra ikiye ayrılıyor ve homo cinsi ile pan cinsi oluşuyor. bugünkü şempanzelerin taksonomideki sınıfı pan'lardır. insanlar da bildigin gibi homo sınıfına mensuptur. (homo sapiens)

evrim ağacına burdan bakarsan anlarsın ki maymundan gelmiyoruz,maymunlarla kuzeniz.


bir kere de araştırın yahu bir kerecik, ayrıca bulunan çok sayıda fosil var bununla ilgili götten uydurma değil bunlar !!!

evrim ağacı(bkz: evrimi maymundan geliyoruz sanmak)
(bkz: evrimin inanilacak bir sey oldugunu zannedenler)
yakin bir zamanda ingilterede yaratilis kuraminin devlet okullarinda fen dersi icerisinde okutulmasi yasaklandi. yaratilisciliga inanip inanmamak bir tercih olabilir ama evrim bir bilgi sistemidir, bilimsel kanitlara dayanir. teori yeaa ama geyigi yapanlar da cahildir. eski bir evrimci atasozu der ki: yercekimi de bir teoridir ancak kimsenin havada suzuldugunu gormuyorum.
evrim teori ama yeaaağ diyenlere de duyrulur :

teoriler ispatlanır yasaya dönüşür hede hödösü ilkokul bilgisidir. teoriler bir takım doğa yasalarını açıklamak için öne sürülmüş hipotezlerdir. yukarıda da bahsedildiği gibi izafiyet teorisi de vardır, yerçekimi teorisi de. ama her ne hikmetse evrimdeki teori sözcüğünü bir gram bile evrim hakkında bilgi sahibi olmadan ilkokul bilgisi ile o daha yasa değil diye kestirip atıyorlar. yaradılış teorisi adı altında dünya eğitim sisteminde sadece türkiyede bulunan teori ise tam bir saçmalıktır, teori bile değildir, teoriye uygun hiçbir tezi yoktur.
ah ulan be, şurdan üç beş maymun çevirip soy ağacı muhabbetine girmek de vardı ama napalım inkâr ediyoz işte
eğer tanrı yarattıysa niye başı boş bıraktı ? din bize niye direk gönderilmedi başkası aracılığıyla duyuruldu tanrı niye insanı yarattı vb. gibi sorulara cevap veremeyeceğiz ama evrim sürecinin her daim işlemelekte olduğunu görerek evrimi inkar etmenin zor olması ve bilimsel temele dayanmaması(yaratılışın) nedeniyle oluşan görüş
tıp eğitimi ile evrim arasında nasıl bir bağlantı kurulduğunu anlayamayan gruptur. nasıl genelde tıp kitaplarında 'yaratılmıştır' kalıbı kullanılmıyorsa 'evrimleşmiştir' kalıbı da kullanılmaz. bu yüzden bir kere buradan vurmayı bırakalım. gel düzgünce evrimi neden kabul ediyoruz/etmiyoruz onu tartışalım. lakin bu konuda en büyük handikap olarak din çıkıyor karşımıza. genel bir yargı olarak da din varsa evrim yok, evrim varsa din yok deniyor. büyük din alimleri olduğu söylenen insanlarsa bu yargıyı dini savunmak olarak gördüklerinden dolayı da evrimi kesin olarak reddetmeyi ve kısır döngüyü araştırmaya itmeden devam ettirmeyi tercih ediyorlar. evrime inanmak veya inanmamak (bilimsel gerçekse şayet, inanma kelimesi de çok mantıklı kaçmaz ama neyse) tamamen size kalmış elbette. bu konuda yazılmış çok şey var isteyen istediği şekilde araştırır. bu konu din konusunu tartışmaya çok benzediğinden (kimsenin kendinin yanlış tarafta olduğunu kabul etmediği en çetrefilli konulardan bir diğeri) daha uzun uzun bir şeyler yazmak anlamsız benim için. ben sadece olaya çok farklı bir açıdan bakmanız için bir anektod eklemek istiyorum. uzun süredir kafamda olan 'ya din ve evrim aslında iç içeyse?' sorusunu iyice sorgulamamı ve belki de sizin de sorgulamanızı sağlayacak bir anektod.
supernatural ---spoiler---
dizinin s11e20 bölümünde teşrif eden tanrı evrimi şöyle açıklamıştır: "ben evreni ve içindekileri yarattım, daha sonra evrimi doğaya bıraktım, doğa gerçekten şahane, kendi başına birçok şey yapabiliyor..."
aynı zamanda insanı yarattığını da söylüyor, yani maymundan gelmemişiz. böylece her iki tarafın da gönlü oldu mu hanımlar, beyler?
---spoiler---
edit: maymundan gelmemişiz lafı mı incitti arkadaşlar nedir bu eksiler? kaba tabirle ifade ettim evrimi kabul ama siz de fazla alıngansınız.
  • /
  • 4

içerik kuralları - iletişim