Güncelleme sonrasında iyice hissetmeye başladığım durumdur. Sadece benim böyle hissettiğimi de sanmıyorum.

"Buranın ilk geleni benim", "en ben vardım burada", "en ben yazdım" gibi şeyler iddia edecek değilim zaten de site her geçen gün ölmekte gibi. (bkz:parça eşya taşıma) gibi ne idüğü belirsiz entryler, başlıklar sol frame'i doldururken kimse bu ne diye bile demiyor.

5 günlük entry var sol frame'de. beş gün.

Diğer birçok yazarın yaptığı gibi emaaan işte bitti ortam deyip kestirip atmak istemediğim için bu enrtyi yazıyorum. Moderasyon bir şeyler yapmazsa saçma sapan bir hal alacak gibi durum, he bence site bitmez kapanmaz ama işte daha da saçma sapan bir hal alır.

Geçmiş olsun tıbbiyeli sözlük.
Bi şey yazacaktım bağlantı filan koyacaktım olmuyor amk, sözlüğün underrated bir yer olduğu gerçeği mi ne öyle bi yer vardı oraya yazmıştım zaten
Zaten az kişi giriyordu, yeni arayüzle beraber gerçekten de kimsecikler uğramamaya başladı. Umarım biraz daha aktifleşir.
En son 5 ay önce entari girmişim o zaman daha kullanışlı bir ara yüzü vardı.
Şimdi karman çorman olmuş. Her şey düzen içinde ama karışık.

Bu kadar karışıklıkta düzen nasıl yapabilmişsiniz tebrik ederim doktorlar.
Yazası gelmeyen yazarların (ben) olağan karşıladığı durum.

Yeni dizayn malesef kötü ve karışık. Mesajlar gitmiş. Bakınca saçma bir "bomboş" çıkıyor. Profil fotosu uçmuş.

Ne arayacağımı, ne bulacağımı bilmiyorum. Kısacası pek bi albenisi kalmadı. Üzgünüm.
Hasta bakiyor olabilirler. Gucleri kuvvetleri bol olsun.

edit: kimse yokken ben şuraya içimi dökeyim. aslında hayatım dutluğa dönmüş gibi hissediyorum sözlük. nasıl hevesliydim nasıl mutluydum. canım çıkıyordu öğrenciyken de ama yine de bi eğlencesi bi güzelliği varmış. heycanlıydı bi kere. sövüp saydığım sınavlar motive ediyormuş beni. kitap sıkış tepiş otobüste inadına okurken zevkliymiş heralde. müzik etraftaki gürültüyü susturmak içinmiş.

sıkışmış kalmış hissettim burada bir yerden sonra. boş kaldım çok sıkılıyorum gidip kendime bir iş bulayım diye dolaşan ben şimdi accayip yorgun ve hevessiz hissediyorum. bi çalışsam şunu yapacağım bi çalışsam bunu yapacağım derken varmak değil yok güzel hesabı onun için uğraşmak değerli kılıyormuş sanırım.

aslında çevrem de öyle bir yandan. kardeşim yurt dışına çıkmanın yollarını arıyor. annemler sessiz sakin hevessiz oturuyor. hani burada hiç hareket yok ya. başka sözlüklerde de yazıyorum ben zaman zaman onlar bile bi duruldu sakinleşti gibi. anlamadım ki ülkece hatta belki dünyaca öküz mü oturdu içimize? pandemiden mi oldu? saçma sapan astrolojik bir şeylerden kaynaklanıyordur belki de. ben de büyümüş olabilirim. genelde erkekler için kullanılır ama delikanlılık durumu var ya gençlerde. onu mu kaybettik?

bi şeyler gitti. gitmiş.
Yeni ara yüz aslında çok daha kullanışlı olması ve yıllardır var olan kronik sorunlar giderilmesine rağmen ziyaretçi sayımızda düşüş olmamakla beraber günlük girilen entry sayısının azaldığı durum.

normalde belirli bir temaya dayanmayan sözlüklerin ömrü birkaç ay ile sınırlı. Koskoca instela bile ne hallere düştü. bizim sırtımızı yasladığımız tıbbiyeli teması bize 5. yılını gösterdi en azından.

sağlık camiası olarak bu kadar yıl bile dayanmamızı mucize olarak görüyorum. sözlükte de gördüğümüz üzere aslında birbirimize o kadar düşmanız ki. kimse kimsenin fikrine bile tahammül edemiyor.

sözlüğü canlandırmak ve dutluk haline gelmemesini sağlamak yine de hepimizin elinde. güncel başlıkların açılması ile sözlüğün canlanması pek ala mümkün.