malayani313

Durum: 30 - 0 - 0 - 0 - 23.05.2020 05:06

Puan: 282 -

4 yıl önce kayıt oldu. birinci nesil yazar.

Henüz bio girmemiş.
  • /
  • 3

coronavirus

başımıza [gbkz]bela[/gbkz] olmuş virüs. tüm dünya mahvoldu. işini kaybeden insanlar, kazanç elde edemeyen esnaf, küçülmeye giden ülkeler...

herşeyi sorgulamamıza sebep biyolojik rahatsızlık.

ilyas salman

soy adı salman yerine saman olması gereken gereksiz şahsiyetsiz şahsiyet.
(bkz:ilyas saman)

indirim

buraya başlığı yazıntenzilat kelimesinin yeni hali. tenzilat kadar etkili ve kibar olmayan kelime.

sallama çay

hiç sevmediğim içeceklerin başında gelmese de hemen arkasında kesin gelir.

2019

yapayalnız geçecek bir yıl daha.

ankara soğuğu

evi havalandıralım diye camı açtım sonra geri kapattım. sonra sahiden o soğuk oradan mı geldi deyip geri açtım ve yine geri kapattım. şuan ciddi bir şekilde üşüyorum. ne zamana ısınırım bakacağız. bu üşüme hissiyatı bir kaç saniye içinde oldu.

minibüste paramparça şarkısını söyleyen adam

performansı ile göz doldurmuş bıyıklı abi.

bir gece harem gebze minibüsünde uzun çayır durağında beklerken şoför kalkmadigindan bir yolcunun minibüs deki herkese müslüm gürses den paramparça şarkısını armağan etti.

https://www.dailymotion.com/video/x6x6lnh

gezginler

internet aleminde program indirme olarak bilinen en kullanışlı en güzel sitelerden biri. hatta en iyisi.

https://www.gezginler.net

2 kasım 2018 galatasaray-fenerbahçe maçı

iki takım da güzel oynuyor. en keyifli derbilerden biri. fenerbahçe bu gidişle fena bir sonuçla karşılaşabilir.

güçlü erkeklerle baş edemeyince feminist olmak

güçlü bir ilişki kuramayıp karşı cinse düşman olmak diye bir gerçek vardır. bu sadece feminist kadınlar için değil, kadınları şeytan gören erkekler içindir de geçerli.
  • /
  • 3

el gidiyor fezaya biz kondom taktıramadık rıza'ya

(ebkz: #5006) bu entry konuyu özetlemiş bana tepki koyan yazardan böyle entry görmek gözler yaşardı

ülkeden siktir olup gitmek

işe yaramaz, boş vatandaş söylemi. bu ülkeye henüz en ufak katkı vermeden, etraftan duyduğu "daha da bu ülkede yaşanmaz" sözleriyle hayatı hem kendine hem etrafındakilere dar eder böyleleri. ülkeden siktir olup git güzel kardeşim madem. ne duruyorsun ki? seni durduran ne?

ülkeden siktir olup gitmek

ödünç kitap vermemek

elektronik kitap göndererek çözebileceğiniz problem. 50000 kitaplık arşivim var. herhangi bir kitap için mesaj atabilirsiniz. 10 yıla yakın süredir koleksiyonerim, bulma ihtimâlim yüksek.

yazarların gerektiğinden fazla sahip olduğu şeyler

mutsuzluk. halbuki dışardan ne kadar neşeli görünüyorum.

kışı güzel kılan detaylar

benim şahsi görüşüm havaların yarattığı soğukluk nedeniyle mi yoksa başka bir psikolojik alt yapı var mı bilmiyorum ama ben kışın en çok insanların bir arada olmasını seviyorum kimse bi yerlere kaçmıyor herkes birarada .....

bayan doktorların hemşire sanılması

genelde ben pek bozulmuyorum ‘hemşirağnım gızım’ nidalarına; çünkü yaşlı amcalar, teyzeler kötü niyetlerinden yapmıyorlar. üstelik ‘hemşire değil doktorum’ dediğinde utançtan yerin dibine giriyorlar, ne gerek var? ama diyen kişi gıcık biriyse, bilmişlik vs yapıyor veya etrafa sorun çıkartıyorsa filan, yani art niyeti varsa isterse 20 kez ‘hemşire hanım’ diye seslensin yine dönüp bakmam.

tıbbiyeli itiraf

stajyerligin ilk gunleri hastama şikayetleriniz nelerdir yerine siparişleriniz nelerdir diye sormuslugum var evet

prison break

yapımcılığını paul scheuring'in üstlendiği efsane dizi. yeniden başlayacakmış diyollaa hadi hayırlısı.

Toplam entry sayısı: 30

ankara

gördüğüm ilk andan yaşadığım 5 yılın sonuna kadar sevmediğim sevemediğim ve katlanmaktan ciddi ölçüde sıkıldığım şehir.

ankara yı sevmeniz için sebep gerekir: mağaradan çıkıp gelmek gibi.

bayan doktorların hemşire sanılması

güçlü erkeklerle baş edemeyince feminist olmak

güçlü bir ilişki kuramayıp karşı cinse düşman olmak diye bir gerçek vardır. bu sadece feminist kadınlar için değil, kadınları şeytan gören erkekler içindir de geçerli.

swh

günün karikatürü

evlilik aşkı öldürür

evet öldürür. belli bi yerden sonra eşine reis diyebilir duruma gelirsin.

günün karikatürü

fikret hacıosman

sadece türkiyede doktorlar ölmek için onca sene okul okuyorlar.
nur içinde yatsın.

çocukluk fotoğrafı

şimdiki çocuklar için ileride hissettireceği nostalji duygusu bizim hissettiğimizin yanından bile geçmeyecek.

insan alıp satmak

futbolcuların sürekli gördüğü muamele.

kilo vermek isteyenlere tavsiyeler

sigaraya geri başlayın.

edit: neden bu kadar eksilesiniz. buda bir seçim.

ilyas salman

soy adı salman yerine saman olması gereken gereksiz şahsiyetsiz şahsiyet.
(bkz:ilyas saman)

ankara

gördüğüm ilk andan yaşadığım 5 yılın sonuna kadar sevmediğim sevemediğim ve katlanmaktan ciddi ölçüde sıkıldığım şehir.

ankara yı sevmeniz için sebep gerekir: mağaradan çıkıp gelmek gibi.

kışı güzel kılan detaylar

sonrasında yazın gelecek olmasıdır.

içerik kuralları - iletişim