17 haziran 2016 ispanya türkiye maçı

(bkz: biz bitti demeden bitmez)
euro 2016 gruplardaki 2. maçımız efenim.
inşallah defans yapmayı beceremeyen takımımızla yine 1 puanı hedeflemeyiz.he yenmeye oynamak da intihar etmek olacak belki.yani her şekilde zor bir maç.
ama naçizane görüşlerimi paylaşmak isterim:
1.mehmet topalın orta sahaya çekilmesi:sadece defansımızı,orta sahamızı değil tüm ülkeyi rahatlatacak sanırım:)
2.terim'in galatasaray'a 3. gelişinin ilk senesinde oynattığı kanatsız oyun milli takıma yaramadı.bu yüzden hiç sevmesem de volkan şenin oynatılması zorunlu gibi.diğer kanatta formsuz da olsa arda başlamalı yine.ilerleyen dakikalarda olcay ve emre mor oyuna girebilir.
3.mehmet topalın önüne kimi koysan farketmez gibi duruyo.selçuk ve oğuzhan benim adaylarım.mehmet topalın verdiği güvenle ikisi de farklı oynayacaktır
4.stoperde hakan baltanın yanında kimin oynayacağı her türlü sorun olacak aslında ama yine de semih kaya bir adım önde.
bir önceki maç sonucunu %100 e varan oranda bilen yazarın milli takımımızın ikinci maçı hakkında görüşlerini içerecek başlık.
ms:h2,skor tahmini türkiye:0-4:ispanya,türkiyenin bir kırmızısı var,ilk golü messi atacak,kapanışı luis suarez

bizi bilen bilir,bir önceki maç yorumum için(bkz: 12 haziran 2016 türkiye-hırvatistan maçı)

ayrıca;(bkz: ohabunudamıbildi.com)
bir galibiyetle bizi şaşırtsalar dediğim maç.
türkiyenin bir daha hiç bir futbol organizasyonuna katılamayacağını gosteren maçtır.
an itibariyle ( dakika 48 ) 3-0 yeniliyoruz. arkadaş gerçekten şu futbola bir sürü paralar harcayıp yurtdışına falan yollamasınlar futbolcuları. tamamen ziyan. o parayı eğitime harcayın sağlığa harcayın. hem paralar çöpe gitti hem de rezil olduğumuzla kaldık.
melih mahmutoğlu'ndan gelecek bir üçlük çok şey değiştirir swh
hakan baltayla ozanla mı olacak bu iş? burak ramos a karşı gerçekten çok komik benim derdim rekor fark yememek az farklı yenilgiye fit olmalıyız bence :)
kocaman bi hayal kırıklığı.
3-0 geride olduğu halde kendi sahasında top çevirip zamana oynayan başka takım yoktur herhalde
  • /
  • 2

içerik kuralları - iletişim