telefonun tuvalete düşmesi

samsundan trabzona gidiyorum uykusuzum mola verdi uykulu uykulu tuvalete gidim dedim üzerimde cepleri fermuarlı olmyan eşofmanımsı bir şey var

neyse girdim alaturkanın birine b.k içinde 2. ye girdim aynı 3. ye baktım durum farksız lan dedim neyse klozete gidim bari dedim fena uyku var yalnız herneyse girdim klozete ayakta işimi halletme çabasındayım tuvaletin başında sallanıyom uyuya kalıcam nerdeyse sonra tam sifona asim derken bi cumburlooop diye bi ses duydum o anda beynimdeki bir iki arter koptu zaten o anda bi refleksle elimi klozete daldırdım çıkardım şoktayım koşa kpşa bide musluğun altına tuttum telefonu koştum otobüse yanımdakine çaltırmadan içini açıp temizledim neyseki samsung harbi adam gibi tel yapmışlar gram bozukluk olmadı
buda böyle bi anımdı
annemin çözüm olarak bataryası çıkarılmış telefonu 2 gün pirinçte beklettirdiği durum
eğer bir iphone sahibiyseniz kesinlikle telefonunuzu açmaya çalışmayın. açık bir şekilde düşürdüyseniz bildirim gelmemesi için dua edin çünkü ekrana ışık verildiği an kısa devre yapma olasılığı artar. içini açamadığımız için çıkardıktan sonra 1-2 gün tamamen kuruyana kadar pirinç içinde bekletilmelidir
saç kurutma makinası ile kurutsak olmuyor mu? iki gün çok yav
ne zaman düşüreceğim diye beklediğim olay.
böyle düşürenlere çok gülüyorum yahu nasıl düşürüyorsunuz? telefon lan telefon!
lisede bir arkadaş düşürmüştü. yurttaydık akşam vakitleri. telefonun üzerine 20 tl ödül koydu. tabi işin içine para girince farklı oluyor. hele lise öğrencisi için. arkadaşın biri baya alaturka tuvaletin deliğine kolunu soktu, evet kolunu, baya derindeydi. biraz kurcaladı ve telefonu çıkardı.
bu arada telefon eski model kapaklılardan.
adamına göre değişiyor tabi iphone düşürüp arkasına bakmadan gidenlerde var.
geçenlerde düşürdüm daha. insan ilk başta bir tiksinmiyor değil ama yapacak bir şey yok. mecburen o telefon bir şekilde oradan alınacak.
intörn um. dahiliye ile seneye başlamışız. nöbet günü aşağıya indim. mescidin yaninda bir alaturka tuvalete girdim.

ameliyat elbiselerini giymişim, pozisyon aldım. bilerek alt değil de ustteki cepler den birine koymusum iphone 4s i, düşmesin diye. akılsızlık iste, statik bilmiyoruz o sıralar.

namussuz, kenardan sekip eğimli o malum yola girdi ve deliği boyladı iki milisaniye de.

şılap....

arkadaş, dahiliye servisi 8.katta. keske gidip bir poşet neyin alsam desem de nafile. benden sonraki gelenin affedersiniz sıçmasına mani olacak değildim. e insan boyle bir durumda kendi boku üstüne bir baskasininkine ellemek istemiyor. benimki üstüne kimse sıçmamalıydı. ya bir de sifonu çekselerdi... bunları kafamda kurarak ne kadar çok gerildim düşünün o sırada. kafamda sorular saniyeler içinde onlarca kez dönüp dolaştı.

yanımda ise ne selpak ne mendil var. dışarı çıksam, birisi var mi yok mu bilemiyorum, kendimi güldürme niyetim de yok. riske atmadan soktuk kolu medial epikondile kadar.

elime ve koluma maşrapa ile kaç kez su döktüm hatırlamıyorum. ve ne yazık ki millete iphone u nasıl düşürdüğümü göstermek istemediğimden onu da bir güzel suladım. tuvaletten çıktıktan sonra elimi kolumu ve iphone umu sabunlu suyla iki üç kez güzelce bir daha yıkadım.

zorlu uğraşlar neticesinde zar zor yukarı çıktım. gergin ve terliydim. asistan abla bana ulaşamamıştı yanlış hatırlamıyorsam. ona da durumu izah ettim. güldük tabi yapacak başka bişi kalmayınca.

iphone o vakitten sonra mefta oldu haliyle. pirinç değil çeltiğe gömsem kurtarmazdı.

bu da böyle bir anımdır.
bir arkadaş tuvalete değil de tuvaletteki çöp kutusuna telefonunu düşürmüştü. hastanede olduğumuz için el dezenfektanı ile yıkamak aklımıza gelmişti. şu an aynı telefonu güvenle kullanıyor.
  • /
  • 2

içerik kuralları - iletişim